12 Mayıs 2012 Cumartesi

Sezonun ilk sopasını atıyordum.. Hayırlı olsun.


Merhabalar..


Bu gün (12.05.2012) malum galatasaray şampiyon oldu, o buruklukla eve geliyorum. (Futbolla hiç ilgim yoktur, derbiden derbiye, şampiyonluktan şampiyonluğa takım tutarım)


Çarşıdan zaten ölümler atlatarak kornalar çalarak kaçarak çıktım. (Bu arada orada olduğumu belirtmek için çaldığım kornaları, gerizekağlılar galatasaraylı olduğumu sanarak karşıladır :) )


E-5'e geldim. Tatlı tatlı ilerliyorum (90-100 km/h)


Bi ara aynadan baktım siyah renkli bi hyundai getz -afedersiniz- g*tüme yapıştı sellektör yapıyor. 


Önce napıyo bu diye baktım. Sonra uzun süre devam edince sinirli bi şekilde sağ elimle geç işareti yaptım.


Yalayarak geçti, geçerken de el hareketi yaptı..


Yolumu uzatarak takip ettim. Işıklarda yan yana geldik, durdum baktım..


Camını açtı bağırarak "ne soldan gidiyon lan?" dedi. "Nerden gitçem ya?" diye bağırdım..


"Motorlusun a**na koyim sağ şeritten git!" dedi. Benim ısım yükselmeye başladı hafiften..


"Bu a**na kodumu motorunun ruhsatı yokmu?" dedim.. Bişeyler söyledi duymadım..


"Eeeh has*ktir git ulan, çattık a**na koyim" dedim. Kapadım vizörümü ışığın yanmasını bekledim. 


Bu bi şeyler daha söyledi ama duymadım bile. Işık yeşile dönünce bağırtarak, hafifte üstüme doğru kırarak kalktı. 


Ben de uzunları yaktım biraz takip ettim.. Sonra "ne b*k yersen ye" diye saldım ipini.. 


Hani inip üstüme yürümeye kalksa, cebimde biber gazı, kafamda kask, elimde korumalı eldiven var.. Dünyasını değiştiricem onun..


Ama dedim o da Fenerli'dir.. Büyüklük bende kalsın. Kısa kestim..


Saygılar, Sevgiler, Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder