6 Mayıs 2012 Pazar

İnsanlar Garip..

Merhabalar.. 

Dün (01-02-2012) başıma geldi de insanlar ne kadar garip diye geçirdim içimden..

Çarşıya doğru gidiyordum, orada kongre meydanı denilen bir meydanımız var.. Yanından geçen de bir dört yol var, ben çarşı istikametinde olan yoldaydım. Öbür yol da arka sokaktan gelen bir yol var, yine orası da tek yön..

Ama benim bulunduğum yol, o yan yola geçiş üstünlüğüne sahip.. 

Neyse uzatmadan olaya geçeyim. Yolumdan gidiyorum sıkışık biraz trafik, ama acelem yok sakin sakin normal aracın arkasından ilerliyorum. O yan yola yaklaştık. Sanırsam Megane-1 di araba tam hatırlamıyorum. Bi araç geçmeyi bekliyordu. Benden önceki 4 araçtan hiç biri yol vermedi. Dedim insanlık olsun yavaşladım elimle "geç" işareti yaptım arkamda fazla bi sıkışıklık yoktu. 

Adam önce bi kararsız kaldı, sonra ani bi kalkış yaptı geçerkende "sana mı sorcam lan?!" tarzi el hareketleri yapıp karşıya geçti.. Bi afalladım, sonra bastım kahkahayı. 

İnsanlar hakikaten garip ya, sen geliyosun insanlık yapıyosun, yol veriyosun.. O napıyo "sana mı sorucam lan?!".. Bunlara yapılacak en güzel şey, cevap vermeden sadece gülmek.. 

Kararsız kalması ise daha bi garip.. Seni araçtan saymıyo "dalga mı geçiyo lan bu?" diye geçiriyor herhalde içinden..

Neyse yorumu sizlere bırakıyorum. Ben gülüp geçtim çünkü. 

Teşekkürler..

Sevgiler, saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder