10 Mayıs 2012 Perşembe

Merhabalar..

Şerefsiz diyecektim de neyse demiyim.. Ama bu araçların terbiyesizlikleri, vurdumduymazlıkları ve saygısızlıkları artık fazla olmaya başladı...

Olayı anlatıyım (Bu başıma gelen ilk olay değil onu da belirteyim ama canıma tak ettiği için yazıyım dedim);
Bu arada anlattığım olaylardaki yollar tek yön yollardır..

Bu gün yaklaşık 2 saat kadar önce dershaneden çıktım yağmur da yağıyordu, eve gitmek için kaskımı, eldivenimi, maskemi filan taktım yola koyuldum.. 

Ha ilk olayı daha dershaneye geldiğimde yaşadım, motosikletimi aşağıya dershanenin karşısındaki bi yere çektim taksici bi sığır geldi "yeter! buraya çekmeyin motorları araba parkedemiyoz buraya, yetti" filan dedi geç kalmış olmasam kavgaya tutuşçaktık ama "bu bir" dedim çektim motoru başka yere sıkıştırarak.. Sığırın araba park edemiyoz, yeter dediği yer taksi durağı değil, alakası bile yok durakla.. 

Neyse işte dershaneden çıktım yağmur başlamıştı, motoru çıkardım çevirdim ara yoldan çarşıya gideceğim yola çıkıyorum zank diye biri durdu önümde yolun ortasında yaktı 4'lüleri "bu iki" dedim arkasından zar zor geçip sağa doğru yoluma devam ettim..

Ondan sonra trafik zaten sıkışık arabalar hareket edemiyor sağ tarafları boş ordan motosiklet geçecek kadar boşluk var geçmeye yeltenirken arkadan bi araç sıkıştırdı g.tümün dibine girdi diğer bi deyişle.. "bu üç" dedim zar zor aradan sıyrılıp yandan geçerek istanbul cad. denilen ana yola girdim.. 

Orada sadece adı "bisiklet yolu" olan bi yol var, yıkık, çökük, parça parça ve bisiklet motosikletten çok yaya ve araçlar kullanıyor.. Oradan gidiyorum yine başka bi sığırın hem bisiklet yolunu hem yolu ortalayıp gittiğini gördüm bisiklet yolundan geçemiyorum kaldırımla araba arasında az bi mesafe var yolda kaygan sakatlık olacak, sağından geçemiyorum arnavut kaldırımı gibi ufak taşlardan oluşan bir yol ve koca bi su kanalı var bisiklet yoluyla yolun birleştiği yerde.. İki yolda buz pateni gibi, ha gözümü karartıp sağ taraftan yoldan geçsem arablar çift sıra parkettiği için geçmenin imkanı yok..

Az sağa alsın diye önce sellektör yaptım, tınlamadı.. Biraz daha yaklaşıp korna çaldım, inadına daha da ortaladı ve yavaşladı.. "bu dört" dedim.. Neyse ışıklara kadar sabrettim orada geçtim kalkışta kurtuldum ondan..

Ondan sonra ordu evinin yanından yoldan devam etmeye başladım zeytin yeşili bi twingo'nun arkasında gidiyorum bayağı alçak bi tümsekte ve tümseğin biraz ilerisinde bi sola dönüş var.. Bu sola dönecek gibi iyice yavaşladı sağ tarafında bayağı bi boşluk var oradan geçmek için harekete başladım ama adam ne sinyal veriyo ne bişey belirtiyo tam sağından geçiyorum zank diye önüme kırdı! Şansıma sağ da biraz daha boşluk vardı hemen sağa doğru attım kendimi ama benim ön sol onun ön sağ tarafına ve benim sol ayna onun sağ aynasına dokundu.. 

Dursam mı durmasam mı diye tereddüt yaşadım çok bi şey olmadığı için durmadım.. Ama pis pis bakıp bağıra çağıra küfür edip yoluma devam ettim, gerçi duymamıştır hem kask hem maske vardı.. Durupta psikopatın birine denk gelmekte vardı.. "bu beş" dedim yine devam ettim..

Oradan e-5 boyuna geçtim orada ışıklardan geçip karşı yoldan evime doğru devam edicem..

Işıklarda durdum arkadan bi dolmuş yine g.tümün dibine girdi ve önümüzdeki şeride kırmızı yanar yanmaz daha bize kırmızı yanarken kornaya asıldı.. Tınlamadım tabi yeşil yanana kadar bekledim ama çıldırdı arkamda kornaya abanırken.. "Bu altı" dedim devam ettim.. 

Oradan evime doğru yol alırken kavşak olmayan bi dört yol dan sola dönüyorum, döndüm ikinci sıra olarak parketmiş ve dörtlüleri yanan bi araba tam yanından geçiyoken yoldu kapısnı açtı erken farketmemle birlikte sola kırarak ondan da kurtuldum.. "Bu yedi" dedim ve yine devam ettim..

Neyse ki bundan başka bi şey gelmedi başıma eve gidene kadar..
Yarım saatte yaşanmıştır bütün bu olaylar..
Böyle geçti işte bi günde.. 

Sevgiler, Saygılar, Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder