10 Mayıs 2012 Perşembe

Hiç Yapmayacağım Şey.. Pişmanım.

Merhabalar..

Bu gün (15.03.2012) kurstan gelirken hiç adetim olmayan, asla da yapmayacağım bi şey yaptım çok pişman oldum sonradan..

Yoldayım geliyorum öndeki yoldan bi motosiklet çıktı, kalıplı bi şey.. Hoşta bir sesi var.

Üzerinde iki kişiler ikisi de full koruma. 

Bende de kask, eldiven, dizlik var.

Arkasından sakin sakin gidiyorum, ama içim içimi yedi. "Ne bunun markası, modeli?" 

Sesinden arkasından çıkartamadım. Merak ettim "bunu öğrenmem lazım dedim."

Neyse ışıklarda kalktık boş yola geçtik. Önümde gidiyor normal bir hızda. Hazır hızlı da değil yanından geçerken öğrenirim dedim.

Biraz gaz açtım yaklaştım, neden bilmiyorum o da gaz açtı.. Sanki inadına yapar gibi. 

Ama merak bu.. Durduramam o hızlandı ben de hızlandım..

Sonuç olarak biraz hızlı bi şekilde yanından geçtim.. Bakmaya çalıştım.

Ama gel gör ki. Ne olduğunu yine anlayamadım..  Biraz hızlandığımız için kafamı da yana çevirip bakmadım.

Boşu boşuna gereksiz bi heyecan yaşamış oldum.. Hakikaten çok gereksiz.

Eğer bu siteye üyeyse kendisinden özür dilemek istiyorum, hiç bir şekilde amacım; motosikletle motosiklete hava atmaya çalışmak, ben geçerim herkesi, en hızlı benim gibi bir şey değildir.. Ki yapanı da sevmem, tiksinirim..

Fazla merak...... diye bir söz vardır.. Doğrudur..

Tekrardan özür diliyorum eğer buraya üyeyse..

Sevgiler, saygılar, teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder