Merhabalar..

Dün (7 Nisan 2012) havaların biraz güzel olmasıyla -kısa da olsa- ilk gezimi yapalım dedik..

Artçım @CbrBerke ile. 

2-3 gün aramızda konuşup, "ulan yağmur yağmasa bari", "kesin fırtına çıkar biz gitmek istediğimiz için", "yolda bizi kıstırmasınlar?" gibi pesimistik düşünceler arasında gitmeye karar verdik. Hava durumuna bakınca da bulutlu ve 25 derece gibi bir hava gösteriyordu.. Ve biz de gitme kararımızı verdik.

Toplamda 39.4 km lik bir -mini- gezi oldu. Ama eğlenceliydi..

Genel olarak rotamız buydu:



Planımız:
Lüleburgaz'dan çıkış, tarla manzaraları eşiliğinde önce Eskibedir köyü. Ovacık - Eskibedir arasında ağaç altı, gölgelik bir mekanda mola vermek.
Moladan sonra Ovacık Köyüne hareket. Oradan Müsellim köyüne hareket. Kafamıza göre Ovacık veya Müsellim de köy kahvesinde çayımızı içip Lüleburgaz'a dönüş.

Gerçekleşen:
Lüleburgaz'dan çıkış, tarla manzaraları eşiliğinde önce Eskibedir köyü. Ovacık - Eskibedir arasında ağaç altı veya gölge olmayan yine ufak ağaççıklarla çevrili demir yolu yakınında bir yerde mola. Ovacık köyü, Müsellim köyü. Müsellim köyünde köy kahvesi havası olmayan bi iki mekan olduğu için, yine Ovacık köyüne doğru gazlama, orada meraklı(?) bakışlar çevresinde çayımızı içmek ve geldiğimiz yoldan dönüş..

Gelelim Fotoğraflara...

Önce bitanem PCX'imin karnını doyurmak gerekli tabii kide. Çünkü 4 gündür benzin uyarı ışığı yanıp sönmekteydi..

Benzinlikte.
Artçım @CbrBerke



Bendeniz @arca94 (Saçlarım rüzgarlı bi gezi olacağının sinyalini vermeye çalışmış..)



Karnı tok, sırtı pek.. Yol için hazır.




Yol üzerindeyken fotoğraf çekmedik maalesef..

İlk köyümüze vardık.. Eskibedir Köyü..


CbrBerke

Ben


Geçenlerde forumda tartışılan motosikletliler arasındaki sembol muhabbeti.. İki teker anlamındaki işaret.. 



Yollar gidişine herkes duruşuna..




"Oğlum bu bagaja zorlasan ben bile sığarım lan"



Köstebek yuvası mis gibi (?) yollarımız..



Az da olsa bi yeşillik insanı kendine getiriyor..



Mis gibi (?) gübre kokusu..



Ardından ilk mola yerimize geliyoruz.. (Haritada yerimizi bulamadım tam yeri söyleyemiyorum o yüzden)

Hem kendine hem bize gölge yapması asıl amacımız.




Fotoğrafçı adam her türlü sanatsal çalışma yapmalı tabii ki.



Motosiklet ve yeşillik ayrı bir güzellik.. Tabi motosiklet te benim PCX'im olunca..






Soyunmanın vakti gelmişti.. (Hava sıcak ve üstümüzde mont olunca biraz sıcakladık, @motorkafa ilk aklından geçirdiğin şey için yaptım bu açıklamıyı  )



Ne siz sorun ne ben söyleyeyim.. Ya da söyleyeyim.. "Neden bacaklar?" tripot almayı unutunca kaskın üzerine makineyi sabitleyip, zamanlayıcıyı başlatıp 10 sn içinde koşup pozumu vermeyi düşünürken.. Kadrajı ayarlamayı unutmuşum..



Burada da kadraja biz uyduk.. (Benim saçlar ikinciye sinyali veriyor..)



Yine sanatsal çalışmadan olmaz.. "Motorcu doğayla iç içe olmalıdır.."
Siz doğaya saygı duyacaksınız ki.. O da sizi nimetlerinden faydalandırsın.



Kendimi de vizörden göstererek reklamımı yapmış oluyorum..



Gangsta yeah! 



Çılgınsın Meeen!



Yola devam.. Ovacıktayız.
Ovacık'a kafam girsin gibi olmuş ama.. Böyle algılamayınız lütfen.





Hiç yorgunluk belirtisi yok, "Hala çakı gibiyim bin üzerime gazla beni" der gibi..




Ben yanıma aldım Ovacık'ı..



Peace beyler..



Ovacığın yolları taştan.. Sen çıkardın beni başt.. Öhöm neyse iki erkeğiz, arkamdaki artçının dayamasını istemem..



Çayın ve yolculuğun güzelliği.. Ne kadar da mesut baksanıza?



Beni sanki yol biraz yormuş.. Ne yolu yahu.. Dershanede sabahçıyım, akşam geç yattım az uyku çok gündüz oldu.. Yoksa yolda içim kıpır kıpırdı yani..



Artık haritaya mı bakıyor, karı kıza mesaj mı atıyor (motosikletin doğal afrodizyak etkisi.. Lan?! Bu herif yol boyunca bana?) bilemem..



Çılgınsın meen! Part II



Tabi bu sırada kahevede otururken yanımızdan geçen herkes "hoşgeldiniz" diyip durdu.. Nedeninin anlamadım..
Ama gözleri hep üzerimizdeydi nedense..?

Burada gezimizin yol fotoğrafları bitmiş bulunuyor.. 3 köylük geziden ne fotoğraf çıkacak ki?

Şimdi de yakında iki motosiklet olarak çıkacağımız gezilerin ikinci motosikleti ile benim pcx'imin fotoğrafları var.

Yani Iron Tires M.C burada.



Uploaded with ImageShack.us
Honda '11
PCX & CBR125












Vee gezi sonu tripmetrem.. Tam tamına 39.4 km lik bir gezi olmuş..



Eğlendiğimiz, gezdiğimiz, gazladığımız -mini- gezimiz bu kadar..

Saygılar, Sevgiler, Teşekkürler..