Merhabalar.. 

Aylak sıkkın zamanlarımda dolaşırken bulduğum bi iki mobilet fotoğrafını sizlerle paylaşmak istedim.. 

En son teknoloji; koltuksuz, aynasız, farsız, rahatsız, akılsız.. 

İşte karşınızda İllagal!



Ekibimiz illagal olmadan önceki zamanlarına dair bi fotoğrafını da buldu.. Dıkşın!



Ve diğer ortakları;

Karşınızda Nefret!



Karşınızda Topuz!



Karşınızda Aliko!



Karşınızda.. WTF?



Karşınızda Tempra!



Karşınızda Şimşeklerin gücü adına!



Karşınızda Yan+ !



Bu Yan+ isimli fotoğrafın altındaki yazılar;
(İsimler sansürlenmiştir)
(Konuşma metinleri aynen alınmıştır)

F.C.: bilader bu motor en son bendeydi şimdi gaziemir karakolunda yatıyo .d
M.V.: bunu ilk sahibi Ö. benim arkadaşım sonra bakşa birisine sattı
F.C.: biliyom Ö. 'den ben aldım zaten
M.V.: sen mi kaptırdın motoru
F.C.: yok kaptırmadım gaziemirde kaza yaptım sıkıştırdılar beni memurlar felan geldi motoru bıraktım kaçtım bende

Ayrıca;

Bunu:



Buna: 



Benzeten bi tek ben miyim yoksa andırıyor mu ?

Şimdilik bizden bu kadar. Esen kalın..

Saygılar, Sevgiler, Teşekkürler..